.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري شرور سابقه‌دار كشور در نوشهر

فرمانده انتظامي نوشهر گفت: در يك عمليات موفق پليسي، شرور سابقه‌داري كه به اتهام سرقت، تجاوز به عنف و زورگيري تحت تعقيب قضايي پليس آگاهي سراسر كشور بود در نوشهر شناسايي و دستگير شد.

به گزارش شمال نیوز، علي رستمي در جمع خبرنگاران افزود: اين شرور سابقه‌دار به نام ع ـ م در آخرين سرقت به عنف در يكي از مناطق تهران و تهديد صاحبخانه با قمه و حبس آنان در كمد لباس و سرقت قابل توجه وجه نقد، طلاجات، لوازم خانگي و اتومبيل صاحبخانه، متواري شد و تحت تعقيب قرار آگاهي كل كشور قرار مي‌گيرد.
وي افزود: با ارسال عكس متهم به اين فرماندهي، مأموران سعي در شناسايي و دستگيري اين متهم كرده و بالاخره در منزل استيجاري ‌يكي از روستاهاي شرق نوشهر شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه با ورود به مخفيگاه متهم را دستگير مي‌كنند.
رستمي اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي و طي مراحل قانوني براي ادامه تحقيقات تكميلي تحويل ماموران اعزامي از پايگاه پنجم اداره آگاهي تهران بزرگ شد.
وي تصريح كرد: با اقدامات انتظامي و امنيتي صورت گرفته طي ماه‌هاي اخير در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي به خصوص مبارزه قاطع با اراذل و اوباش، فروشندگان مواد مخدر و باند‌هاي سازمان يافته‌ توانستيم موفق عمل كنيم.
فرمانده پليس نوشهر اضافه كرد: اكثر جرايم خشن كه در اين شهرستان رخ مي‌دهد، توسط افراد غيربومي صورت مي‌گيرد.
رستمي در پايان اعلام كرد: در مجموع با اقدامات نيروي انتظامي منطقه شاخصه‌هاي امنيتي و انتظامي در اين شهرستان توريستي و بندري افزايش پيدا كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.